ΚΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ - Dr. Prassou
Η ιατρός Πράσσου Ευαγγελία προσφέρει υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα της κλασικής Μαιευτικής – Γυναικολογίας, αλλά και την Κολποσκόπηση, την Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή, την Ενδοσκόπηση (Υστεροσκόπηση, Λαπαροσκόπηση) και τη Μαστολογία.
ΠΡΑΣΣΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ | Γυναικολόγος - Μαιευτήρας Γυναικολόγος Βριλήσσια, Γυναικολόγος Μαρκόπουλο
806
post-template-default,single,single-post,postid-806,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

ΚΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

ΚΥΗΣΗ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

ΚΥΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ : ΠΟΣΟ ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ; ΤΙ ΟΦΕΛΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ;

Η τακτική σωματική άσκηση στην κύηση προσφέρει πολλά και σημαντικά οφέλη στην έγκυο και συγκεκριμένα συμβάλλει:

-διατήρηση ή βελτίωση της καρδιο-αναπνευστικής αντοχής, της μυικής ενδυνάμωσης, ευκαμψίας, της ισορροπίας και της ταχήτητας.
-βελτίωση των μυοσκελετικών ενοχλήσεων που είναι τόσο συχνές στην κύηση και στην λοχεία.
-στην αποφυγή πρόσληψης υπερβολικού βάρους.
-στην μείωση της επίπτωσης της ακράτειας ούρων μετά τον τοκετό.
-μείωση του κινδύνου για ανάπτυξη σακχαρώδη διαβήτη και ίσως προεκλαμψίας.

Ο μοναδικός κίνδυνος που ενδέχεται να προκύψει από την άσκηση είναι ο τραυματισμός της εγκύου από την συμμετοχή της σε ακατάλληλη άσκηση.

ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ

-Σημαντική καρδιο-αναπνευστική νόσος της εγκύου.
-Ανεπάρκεια τραχήλου ή περίδεση τραχήλου.
-Πολύδυμη κύηση σε κίνδυνο για πρόωρο τοκετό.
-Επίμονη αιμόρροια 2ου και 3ου τριμήνου.
-Προδρομικός πλακούς.
-Πρόωρη ρήξη υμένων , σημεία πρόωρου τοκετού.
-Σημαντική αναιμία της εγκύου.
-Προεκλαμψία.

ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ

Αερόβια άσκηση
Βάδισμα, χορός, στατικό ποδήλατο, κολύμβηση, τρέξιμο (για γυναίκες που ήδη έκαναν τρέξιμο πριν την κύηση) για 20-30 λεπτα από 3-5 φορές την εβδομάδα μέτριας έντασης.
( <80% του μέγιστου καρδιακού ρυθμού )

Ασκήσεις ενδυνάμωσης
Με ταινίες, λάστιχα, βάρη (1-3κιλα) για 15-20 λεπτά από 3-5 φορές την εβδομάδα (πχ 1-2 set με 10-15 επαναλήψεις και βαρη 1-3 kg).

Συνδυασμός χαμηλής έντασης αερόβιας άσκησης -ενδυνάμωσης 40-60 λεπτά 3-4 φορές την εβδομάδα.

Συστήνεται να αποφεύγονται ασκήσεις με χρήση Valsava, hot yoga και pilates hot και όλα τα αθλήματα που έχουν κίνδυνο τραυματισμού

ΟΛΕΣ οι έγκυες θα πρέπει να ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ τις οδηγίες του θεράποντος ιατρού τους.

Το ιατρείο μας συνεργάζεται με εξειδικευμένη γυμνάστρια.  Ρωτήστε μας.